Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΨΕΥΤΗΣ


Μια ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη από τη Φίνοσ φιλμ/Κλ.Κονιτσιώτης. Μια παραγωγή του 1961.Το σενάριο είναι επίσης του Γιάννη Δαλιανίδη. Η φωτογραφία του Νίκου Δημόπουλου.Η μουσική του Γιώργου Λαβράνου. Παίζουν οι ηθοποιοί:Ντίνος Ηλιόπουλος, Παντελής Ζερβός, Άννα Κυριακού, Περικλής Χριστοφορίδης, θανάσης Βέγγος, Μάρθα Καραγιάννη, Δημήτρης Νικολαίδης, Μαργαρίτα Αθανασίου,κ.ά.
Α' ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Δικηγόρος:Ε, τι θα κάνεις. Πολιτικό γραφείο έχει ο άνθρωπος. Εκεί μαζεύονται οι φίλοι του, οι ψηφοφόροι του. Ο ένας ζητάει το ένα, ο ο άλλος το άλλο. Έχει ανάγκη από έναν ιδιαίτερο.
Ηλιόπουλος:Γιατί, δεν έχει;
Δικηγόρος:Έχει έναν άλλο, αλλά του τα έχει κάνει μούσκεμα.
Ηλιόπουλος:Ε, κι εμένα τι με θέλει;Να πάω να τα στεγνώσω;
Β' ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Ηλιόπουλος:Οι φίλοι μου με φάγανε. Τι κάθεσαι εδώ στην επαρχία και σπαταλάς τα ψέματά σου; Τρέχα στην Αθήνα, που έχουν μεγαλύτερη πέραση, για να προκόψεις.
Κυριακού:Και τι επάγγελμα κάνατε μέχρι τώρα;
Ηλιόπουλος:Ψευδομάρτυρας...Έκανα και δημοσιογράφος.
Κυριακού:Και σε ποιά εφημερίδα γράφατε τα ψέματά σας;
Ηλιόπουλος:Στην "Αλήθεια".
Γ' ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Ηλιόπουλος:Κυρία μου, η μετάθεση του ανδρός σας τακτοποιήθηκε!
Κυριακού:Μα πέθανε!
Ηλιόπουλος:Α, το μάθατε. Λυπάμαι κυρία μου. Ενώ εμείς κάναμε τα πάντα για τη μετάθεση, ο Ύψιστος θέλησε να τον μεταθέσει αλλού.
Δ' ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Κυριακού:Για πέστε μου κύριε Θόδωρε, πως καταφέρνετε και κατακτήσατε τόσες πολλές γυναίκες;
Ηλιόπουλος:Με το μάτι. Έχω ένα ειδικό βλέμμα, που δεν αντέχει σ' αυτό καμία γυναίκα. Αφού να φανταστείτε, μια φορά κοίταξα έτσι μια καλόγρια και πέταξε τα ράσα!
Κυριακού:Και πως είναι αυτό το βλέμμα;
Ηλιόπουλος:Να, είναι...είναι κάπως έτσι.
Κυριακού:Αχ,,,Μη, κύριε Θόδωρε. Δεν ξέρω τι έπαθα. Ζαλίστηκα.
Ηλιόπουλος:Θα έβαλα μεγάλη δόση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου