Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026

Συνελήφθη σε επαρχιακή οδό του Έβρου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας δύο αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της Χώρας οκτώ -8- μη νόμιμους μετανάστες.

Κομοτηνή, 12 Φεβρουαρίου 2026

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνελήφθησαν δύο διακινητές οι οποίοι προωθούσαν στο
εσωτερικό της Χώρας μη νόμιμους μετανάστες

Συνελήφθη χθες (11-2-2026) το πρωί, σε επαρχιακή οδό του Έβρου, από
αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας δύο αλλοδαποί διακινητές,
οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της Χώρας οκτώ -8- μη νόμιμους



μετανάστες.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους δράστες, διότι τους εντόπισαν να
επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρουν παράνομα στην ενδοχώρα
οκτώ -8- μη νόμιμους μετανάστες.
Κατασχέθηκαν το ανωτέρω όχημα και κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας,
ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Κυπρίνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου