..."Ανταποκριθήκαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην πρόσκληση που μας απηύθυνε η Διεπαγγελματική Οργάνωση Βάμβακος(ΔΟΒ)", δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ορεστιάδας Λάμπης Κουμπρίδης,εκφράζοντας την ικανοποίηση του για τη μαζική προσέλευση των βαμβακοκαλλιεργητών και όλων των εμπλεκόμενων με την αγορά βάμβακος! Μια ακόμη σημαντική εκδήλωση στο ενεργητικό της οργάνωσης και μάλιστα στον ίδιο χώρο, στο αμφιθέατρο "ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΜΠΑΣ" του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας Δασολογίας Νέας Ορεστιάδας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης(ΔΠΘ)!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου