...σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο("ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΜΠΑΣ" του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης) για το "μέλλον της βαμβακοκαλλιέργειας" που προσέλκυσε το ενδιαφέρον των ανθρώπων της αγοράς βάμβακος! Μια απολύτως πετυχημένη διοργάνωση από την Διεπαγγελματική Οργάνωση Βάμβακος(ΔΟΒ) με τη συνεργασία της Ένωσης Ορεστιάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου