Μεγάλη τιμή και χαρά μου να παρευρεθώ στην τελετή απονομής των βραβείων της Best City
Awards 2026 στην Αθήνα,όπου η ΔΕΥΑΟ Ορεστιάδας διακρίθηκε με δύο βραβεία: *SILVER Αναβάθμιση Εξοπλισμού εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων Ορεστιάδας. Διαχείριση υδάτινων πόρων. *BRONZE Προμήθεια και εγκατάσταση Εξοπλισμού στη μονάδα επεξεργασίας νερού Ορεστιάδας. On line σύστημα μετρήσεων της ποιότητας πόσιμο νερού . Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα στελέχη και συνεργάτες της ΔΕΥΑΟ που με ομαδική δουλειά και αγάπη για τον τόπο μας έφεραν αυτά τα αποτελέσματα. Θα συνεχίσουμε να παρέχουμε στους Δημότες μας τις καλύτερες παροχές,και την καλύτερη ποιότητα νερού!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου