Γεννημένος στις 9 Φεβρουαρίου 1978 ο Δημήτρης Βλασακίδης αποτελεί έναν εκ των κορυφαίων αθλητών που ανέδειξε το βόλεϊ της Ορεστιάδας καταγράφοντας μια τεράστια καριέρα με διακρίσεις και επιτυχίες σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Ο 48χρονος τεχνικός την τελευταία 3ετία βρισκόταν στον πάγκο του ΑΟ Ορεστιάδας τον οποίο και οδήγησε από την Β Εθνική στην Α2.
Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή αλλά και μεγάλη ευθύνη να βρίσκομαι στον πάγκο ενός συλλόγου που εκπροσωπεί μια πόλη με τόσο μεγάλη ιστορία και προσφορά στο ελληνικό βόλεϊ. Η Ορεστιάδα δεν είναι απλώς μια πόλη του βόλεϊ. Είναι ένα σημείο αναφοράς για το άθλημα στη χώρα μας και πιστεύω ακράδαντα ότι η θέση της είναι εκεί όπου πραγματικά ανήκει, στην υψηλότερη κατηγορία του ελληνικού βόλεϊ.
Ο σχεδιασμός της ομάδας βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο και πιστεύω ότι έχουμε δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σύνολο, αποτελούμενο από αθλητές με ποιότητα, χαρακτήρα και διάθεση για σκληρή δουλειά. Γνωρίζουμε ότι η επιτυχία δεν έρχεται με λόγια, αλλά μέσα από την καθημερινή προσπάθεια, την πειθαρχία και την ενότητα.
Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Να διεκδικήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις την άνοδο και να φέρουμε ξανά την Ορεστιάδα στη θέση που της αξίζει. Ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος, όμως πιστεύω απόλυτα στις δυνατότητες της ομάδας, της διοίκησης και των ανθρώπων που περιβάλλουν τον σύλλογο.
Παράλληλα, θέλω να απευθύνω ένα ειλικρινές κάλεσμα στον κόσμο της Ορεστιάδας. Η παρουσία και η στήριξή σας θα είναι καθοριστικές. Θέλουμε να γεμίσετε το γήπεδο, να σταθείτε δίπλα στην ομάδα και να γίνετε η δύναμη που θα μας δώσει την επιπλέον ώθηση σε κάθε αγώνα.
Όλοι μαζί μπορούμε να επαναφέρουμε την Ορεστιάδα εκεί που πραγματικά ανήκει».
Η διοίκηση του συλλόγου καλωσορίζει τον Βλασακίδη στην οικογένεια του Άθλου Ορεστιάδας και του εύχεται καλή σεζόν, με υγεία και επιτυχίες στο έργο του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου