Η Λέσχη Ανάγνωσης Διδυμοτείχου σας καλεί τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, στις 20:00, στον αύλειο χώρο της Δημοτικής Πινακοθήκης «Δημήτριος Ναλμπάντης», σε μια βραδιά όπου τα βιβλία ανοίγουν δρόμους στη φαντασία και τη συγκίνηση.
Παρουσιάσεις βιβλίων, θεατρικές ερμηνείες αποσπασμάτων, πιάνο και τραγούδια θα συνθέσουν μια βραδιά αφιερωμένη στη δύναμη της τέχνης να μας ενώνει.
Εκεί όπου οι ιστορίες συνεχίζουν να αναπνέουν, ακόμα κι όταν κλείνει το βιβλίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου