...ήταν ένα ακόμη ξεχωριστό και ενδιαφέρον στοιχείο από την παρουσίαση του μουσικού έργου του συνθέτη Ευριπίδη Νικολίδη "ΘΡΑΚΗ ΜΑΝΑ ΓΗ" στον Ιανό σε μια μέρα-ορόσημο για την καλλιτεχνική πορεία του καταγόμενου από την Καβύλη Ορεστιάδας δημιουργού. Μια ωραία μέρα για τη Θράκη και το ανθρώπινο δυναμικό της! Πάντα ο Ιανός είχε μια καλή σχέση με τη Θράκη! Το υπογραμμίζουμε και το αναδεικνύουμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου