Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Η περιπέτεια των εξαγωγών των Ελληνικών αγροτικών προϊόντων στην κεντρική αγορά του Μονάχου



 Η παραδοσιακή αγορά του Μονάχου, μια από τις πύλες εισόδου στην αγορά των χωρών της Κεντρικής Ευρώπης, των ελληνικών αγροτικών προϊόντων, είναι ένα πραγματικός καθρέφτης για την πορεία των ελληνικών εξαγωγών και της εικόνας που παρουσιάζουμε ως χώρα σε έναν χώρο που είναι ανοιχτός στον παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό. Υπάρχει μείζον πρόβλημα στις ελληνικές εξαγωγές. Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα δεν προτιμώνται από τους ευρωπαίους καταναλωτές και η παρουσία τους ως ποσοστό στις διεθνείς αγορές βρίσκεται σε συνεχή πτώση. Η προώθησή τους θα πρέπει να αποτελέσει ζήτημα μιας συνολικότερης στρατηγικής. Χρειάζεται επανασχεδιασμός από την παραγωγή ως την κατανάλωση. Οι άλλες χώρες το έχουν κάνει εδώ και χρόνια και τα προϊόντα τους κερδίζουν συνεχώς θέσεις και ποσοστά. Η γειτονική Ιταλία  θα μπορούσε να μας διδάξει πολλά η παγκοσμιοποίηση μας φέρει αντιμέτωπους με την απομακρυσμένη χώρα και περιοχή του πλανήτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα και το σπαράγγι. Από το μακρινό Περού συμφέρει να έρχεται σπαράγγι και να ανταγωνίζεται αυτό που παράγουμε εμείς στη Νέα Βύσσα, στο Τρίγωνο, στο Τυχερό, στην Καβάλα, στα Γιαννιτσά. Λέξη κλειδί η ποιότητα σε όλα τα επίπεδα. Χωρίς την ποιοτική αναβάθμιση της παραγωγής και της εμπορίας δεν μπορούμε να προσδοκούμε σε θετικά αποτελέσματα. Μέχρι να συμβεί αυτό, θα βλέπουμε τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα να χάνουν σε παρουσία στις διεθνείς αγορές και οι ξένοι καταναλωτές να γυρίζουν την πλάτη σ’ αυτά επιδεινώνοντας το ισοζύγιο εισαγωγών-εξαγωγών. Μια επίσκεψη στην κεντρική παραδοσιακή αγορά του Μονάχου μπορεί να πείσει και τον πλέον δύσπιστο. Το θέμα είναι να πειστούν και οι έχοντες την ευθύνη για τη χάραξη και την υλοποίηση πολιτικών. Μέχρι τώρα δεν μας έχουν πείσει για τις αποφάσεις και τις επιλογές τους.


Ένα εντυπωσιακό συγκρότημα η κεντρική αγορά του Μονάχου


Φορτηγά με προϊόντα απ’ όλο τον κόσμο φτάνουν στην αγορά 




Τεράστιοι αποθηκευτικοί 
και ψυκτικοί θάλαμοι





* * *



Όταν στις μεταφορές των αγροτικών προϊόντων ο σιδηρόδρομος ήταν κυρίαρχος



* * *



Έλληνες εργαζόμενοι



Μια πολύβουη πολιτεία
* * *



  

Χώρος για ανάπαυλα
 κι ένα καλό φαγητό






* * *
Διοικητικές υπηρεσίες της κεντρικής αγοράς
και γραφεία εταιρειών.
 


 



 Τα γραφεία της OETTLE&GRIESSMEYER 
όπου εργάζεται ο συμπατριώτης μας 
Κυριάκος Καρακασίδης










* * *



Όπως κάθε πρόσφυγας πόντιος που σέβεται τον εαυτό του στηρίζει τον ΠΑΟΚ



* * *









Παντού ίδια ανάγκη για καλοτυχία και αρχετυπικά σύμβολα ευμάρειας και ευημερίας.









Οι τόποι των φρούτων





Παρουσία ελληνικών προϊόντων




* * *







Ο Πάπας Ιωάννης Β΄ στην υπηρεσία της προβολής των ιταλικών αγροτικών προϊόντων.















15.              
Διαφήμιση στη συσκευασία














"VALORE SICILIANO,
VALORE ITALIANO 100%
- ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΣΙΤΣΙΛΙΑΝΙΚΟ,
ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΙΤΑΛΙΚΟ 100%"





* * *


 
Σκόρδα με συσκευασία και αισθητική


 Στο κατάλογο βρίσκεις όλους όσους ασχολούνται με την εμπορία ιταλικών αγροτικών προϊόντων



 








Μια παγκοσμιοποιημένη αγορά αγροτικών προϊόντων 
σε μια συνύπαρξη χρωμάτων, τόπων και γεύσεων.


Ένας νέος επιχειρηματίας ο Τούρκος Ιλίας Τουντσάν



Τα ελληνικά σπαράγγια αντιμετωπίζουν έναν σκληρό ανταγωνισμό τόσο από την Ευρώπη όσο και από τη Λατινική Αμερική και πιο συγκεκριμένα από το μακρινό Περού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου