Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

"Μια φιλελληνική πόλη το Μόναχο,που αναζητά την Ελλάδα με την ψυχή της"!


«Ως δήμαρχος του Μονάχου αισθάνομαι μεγάλη ευτυχία, διότι ο Μίκης μας τιμά να τον γιορτάσουμε στην πόλη μας. Είναι μεγάλη η τιμή για τη φιλελληνική πόλη μας. Είναι μεγάλη η τιμή για τη φιλελληνική πόλη του Μονάχου, μια πόλη που αναζητά την Ελλάδα με την ψυχή της. Για μένα είναι και προσωπική ικανοποίηση διότι ο Μίκης δεν είναι μόνο μεγάλος συνθέτης, αλλά ένα σύμβολο για Αντίσταση, Ανθρωπισμό και Ισότητα».
Christian Ude, Δήμαρχος Μονάχου.


19 Ιουλίου 2000.
Η Köningsplatz του Μονάχου, είναι η «πιο ελληνική πλατεία του κόσμου», μας τονίζει ο φιλέλληνας δήμαρχος Christian Ude λίγο πριν από τη μεγάλη συναυλία για τα 75 χρόνια του Μίκη Θεοδωράκη. Ο Δήμαρχος μας αποκαλύπτει ότι «η γιορτή για τα 75 χρόνια του Μίκη είναι μια σημαντική μέρα για την πόλη μου και εμένα, διότι γνωρίζω τον Μίκη από τα νεανικά μου χρόνια, όταν σαν μέλος της νεολαίας του σοσιαλδημοκρατικού κόμματος της Γερμανίας παρακολουθούσα τις συναυλίες του και τον αγώνα του ενάντια στη χούντα της Ελλάδας …
…Θέλω να τονίσω ότι για τη γενιά μου η προσωπικότητα του Μίκη ήταν πολύ σημαντική. Από τα σχολικά μου χρόνια, ο Μίκης ήταν για μένα ένας πολιτικός-πρότυπο. Σήμερα, λίγα είναι τα πρότυπα της σχολικής μας ηλικίας, που παραμένουν πρότυπα. Ο Μίκης παραμένει σταθερός στις ιδέες του, σαν ένα σταθερό αστέρι στο στερέωμα. Είναι ένας γρανίτης που  εμπιστευτήκαμε και συνεχίζουμε να εμπιστευόμαστε , όπως τότε που κινητοποιούσε την παγκόσμια κοινή γνώμη για τη Δημοκρατία στην Ελλάδα».










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου