Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Μέσα σε 15 χρόνια ο βουλγαρικός σιδηρόδρομος με την ηλεκτροκίνηση του δικτύου του, που φτάνει στο γειτονικό Σβίλενγκραντ μπήκε στη νέα εποχή, ενώ το τρένο του εκσυγχρονισμού αργεί ακόμη να σφυρίξει στον Έβρο

Μέσα σε 15 χρόνια ο βουλγαρικός σιδηρόδρομος με την ηλεκτροκίνηση του δικτύου, που φτάνει ως το γειτονικό Σβίλενγκραντ, μπήκε στη νέα εποχή, ενώ το τρένο του εκσυγχρονισμού αργεί να σφυρίξει στον Έβρο! Εδώ από την ελληνική πλευρά κάποιοι αρκούνται στους ελαιοχρωματισμούς του συνοριακού σταθμού Ορμενίου και στις φτηνές σημαίες, που κουρελιάζονται εύκολα και γρήγορα, ενώ η διασύνδεση με όρους ηλεκτροκίνησης με τα διευρωπαϊκά δίκτυα από τη δίοδο του Ορμενίου παραμένει εν έτει 2019 ακόμη ένα αιτούμενο στοιχειώδους εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της περιοχής μας! Οι γείτονες Βούλγαροι μέσα σε μια 15ετία άλλαξαν ριζικά την εικόνα στο σιδηροδρομικό σταθμό του Σβίλενγκραντ και στο Ορμένιο Τριγώνου Ορεστιάδας ο ελληνικός σιδηροδρομικός εκσυγχρονισμός προχωράει με ρυθμούς χελώνας! Οι φωτογραφίες από τις δυο πλευρές των συνόρων μας δείχνουν πολύ απλά ότι έχουμε ακόμη να διανύσουμε ακόμη μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να πάρουμε ένα μέρος της εμπορευματικής κίνησης, να γίνουμε ένας σιδηροδρομικός κόμβος στη νοτιοανατολική Ευρώπη και να πάρουμε φορτία από τη γειτονική Τουρκία. Όλο το βάρος έχει πέσει στο Θριάσιο Πεδίο και στις κεντρικές υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου από την ανάπτυξη του οποίου βεβαίως και θα κριθεί ο ρόλος της Ελλάδας συνολικότερα, άρα και η πορεία των ανάλογων έργων στην περιοχή μας! Αυτή είναι η πραγματικότητα και αυτές οι προτεραιότητες για όλο το κεντρικό πολιτικό σύστημα!
Σταύρος Γ.Παπαθανάκης







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου