Μετά από κάποιες ώρες διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος ο εκνευρισμός ήταν έκδηλος με όσους μιλήσαμε είτε δια ζώσης είτε τηλεφωνικά! Προσπάθησα να επικοινωνήσω με ακόμη περισσότερους αλλά επειδή έβλεπαν την κλήση μου και δεν είχαν κάτι να μου πουν, απέφευγαν τη συνομιλία μας! Όταν όμως είναι για τα πανηγύρια όλοι σπεύδουν για πανηγυρτζίδικες δηλώσεις, που θέλουν να πιστεύουν ότι τους δίνουν ψήφους! Αυτό που τελικά δεν το πληροφορήθηκα από τους συνηθισμένους θεσμικούς συνομιλητές, τελικά το έμαθα από ιδιώτη μεγαλο-καταναλωτή και εντελώς συμπτωματικά! Μου είχε πει ότι γύρω στις τρεις θα είχε αποκατασταθεί η βλάβη και ότι θα δινόταν το ρεύμα! Αυτή η ενημέρωση του είχε γίνει από ανεπίσημο κανάλι, το οποίο αποδείχθηκε ότι είχε την εγκυρότερη πληροφόρηση στην πόλη και επιβεβαιώθηκε από τα πράγματα! Που ήταν, αλήθεια το δύσκολο, ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας(ΔΕΔΔΗΕ)μ να κάνει μια ανακοίνωση με τρεις αράδες με την οποία θα ζητούσε μια απλή συγγνώμη για την ταλαιπωρία των πολιτών και πως ο προβλεπόμενος χρόνος θα είναι αυτός! Θα έδειχνε ήθος και σεβασμό κι έναν πολιτισμό στην καθημερινότητα μας που μας λείπει και κυρίως μας αξίζει!
Σταύρος Παπαθανάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου