Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Συγκλονίζει η επιστολή ενός παππού για την τραγική απώλεια του πατέρα του εγγονού του από κορονοϊό!

Αγαπητοί μου φίλοι

Σήμερα το πρωί ο αγαπημένος μας Φώτης ο πατέρας του εγγονού μου έφυγε για το μεγάλο ταξίδι. Νέος άνθρωπος δραστήριος που έψαχνε διαρκώς νέες ευκαιρίες και με μεγάλη αγάπη για τον οκτάχρονο γιο του τον Κωνσταντίνο-Ορφέα. Πριν τρεις εβδομάδες βρέθηκε θετικός στον covid. Δεν το πήρε στα σοβαρά όπως δεν πήρε στα σοβαρά και το εμβόλιο. Στις παρακλήσεις μου να εμβολιαστεί το ξεπερνούσε γιατί θεωρούσε ότι ήταν άτρωτος και δεν κινδύνευε. Εξάλλου τόσα που άκουγε κάθε μέρα κατά του εμβολίου ήταν αρκετά για να τον απομακρύνουν από την ανάγκη εμβολιασμού. Και τι δεν άκουγε. Ότι δεν υπάρχει covid ότι είναι μια απλή γρίπη ότι είναι συνωμοσία για να μειωθεί ο πληθυσμός της γης ότι με το εμβόλιο θα μας βάλουν τον διάβολο τσιπάκια θα μας ελέγχουν οι Σιωνιστές ο Μπιλ Γκέιτς ότι πεθαίνουν εκατομμύρια από τα εμβόλια και το κρύβουν ότι γίνεται από νεκρά έμβρυα ότι έγινε χωρίς δοκιμές ότι δεν μας λένε αναλυτικά τα συστατικά τους ότι ότι ότι....Που να τα χωρέσει όλα αυτά το μυαλό ενός ανθρώπου. Πολλοί συνάνθρωποι μας βρέθηκαν μέσα στον καταιγισμό όλης αυτής της παραπληροφόρησης που είναι η αιτία κάθε μέρα να χάνονται ζωές να χάνονται νέοι άνθρωποι να μένουν παιδιά ορφανά. Ο Κώστας είναι τεχνικός μονώσεων και ανέλαβε να μονώσει την ταράτσα μου. Ίδια ηλικία με τον Φώτη και με ένα γιο σαν το εγγονό μου. Ξεκίνησε την μόνωση αλλά αμέσως βρέθηκε θετικός. Ίδιες μέρες με τον Φώτη.Ο ένας εμβολιασμένος ο άλλος ανεμβολίαστος. Ο Κώστας μετά μια βδομάδα σε καραντίνα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ήρθε τελείωσε την ταράτσα και θα τελειώσει πολλές άλλες από εδώ και πέρα. Και το κυριότερο ο γυ]ιος του θα έχει έναν πατέρα δίπλα του για να τον στηρίζει. Αντιθετα ο Φώτης δεν θα χαρεί να δει την λειτουργία του νέου του μαγαζιου που με τόσο αγώνα έστησε στην Αθήνα. Και ούτε θα ξαναπάρει βραβεία για την ποιότητα της δουλειάς του . Αλλά το κυριότερο ο εγγονός μου έχασε τον πατέρα του και θα πρέπει να πορευθεί στην ζωή του χωρίς αυτόν. Και στο ερώτημα του πως πέθανε ο πατέρας μου τι να απαντήσουμε?? Γι αυτό φίλοι μου απομονώσετε όλες αυτές τις ακραίες φωνές που δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να στέλνουν καθημερινά νέους ανθρώπους στον θάνατο. Ξεφύγετε από την θηλιά που σφίγγουν στον λαιμό σας πριν είναι αργά. Προσευχηθείτε για την ψυχούλα του Φώτη γιατί ήταν ΨΥΧΟΥΛΑ Καλό ταξίδι παιδί μας!

Του Χρήστου Μποτονάκη


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου