Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Ο αντιδήμαρχος και αναπληρωτής δήμαρχος Ορεστιάδας Χρήστος Ορμανλίδης με την αντιπρόεδρο της ΔΗΚΕΠΑΟ Αναστασία Γκαϊδατζή στην εκδήλωση για το εμβληματικό δίδυμο του ελληνικού ποδοσφαίρου!


! Στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο Νέας Ορεστιάδας.Μια πρωτοβουλία του Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας Αθλητισμού Αλληλεγγύης Δήμου Ορεστιάδας(ΚΚΠΑΑΔΟ) το 2018! Για τον Μίμη Δομάζο και τον Αντώνη Αντωνιάδη,που αποτελούν ένα μεγάλο κεφάλαιο του ελληνικού ποδοσφαίρου! Μια εκδήλωση ορόσημο από τις καλύτερες του είδους της στην ιστορία του Δήμου Ορεστιάδας!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου