Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Το συγκινητικό ποστάρισμα του δημοτικού συμβούλου Αθήνας Δημήτρη Αγανίδη για τη μαμά του...Αγγίζει ευαίσθητες χορδές...



Ανάμεσα στις μυλόπετρες της ήττας των εθνικών εκλογών και τις ισχυρές αναταράξεις από τη διαδικασία εκλογής του νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, η Ανοιχτή Πόλη με επικεφαλής τον Κώστα Ζαχαριάδη έκανε έναν προεκλογικό αγώνα σχεδόν εκ των ενόντων, με περιορισμένα μέσα και ελάχιστο χρόνο στη διάθεση μας. Τα αποτελέσματα είναι γνωστά και προφανώς στον δεύτερο γύρο συντασσόμαστε με τον Χάρη Δούκα, ο οποίος αξίζει συγχαρητήρια για το εκπληκτικό αποτέλεσμα που πέτυχε!
Προσωπικά, τους τελευταίους δύο μήνες πήγα παντού, προσπαθώντας να αρθρώσω σύγχρονο πολιτικό - αυτοδιοικητικό λόγο με προτάσεις επάνω στα μεγάλα επίδικα της εποχής μας. Στηρίχθηκα σε ένα περιορισμένο αλλά υπέροχο δίκτυο συντρόφων και συντροφισσών που βοήθησαν εθελοντικά αφιερώνοντας αρκετό από τον πολύτιμο χρόνο τους. Παλιοί και νέοι φίλοι που συνεχίζουν να με εμπνέουν στην ενασχόληση μου με την πολιτική από το κάτω, μακριά από καμαρίλες και προσωπικές ατζέντες. Αφιερώνω αυτή την προσπάθεια στη Μαμά μου, την οποία εξαιτίας ενός σοβαρού προβλήματος υγείας δεν μπόρεσα να έχω στο πλάι μου αυτή τη φορά όπως θα ήθελα. Ωστόσο ξέρω ότι θα είναι πάντα δίπλα μου με όποιο τρόπο μπορεί. Σας ευχαριστώ όλες και όλους μέσα από την καρδιά μου. Συνεχίζουμε μαζί!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου