Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026

"Στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, σε μια ζεστή εκδήλωση με δυναμικό παλμό και ουσιαστικές συζητήσεις για το παρόν και το μέλλον της επιχειρηματικότητας", δήλωσε ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης Χριστόδουλος Τοψίδης!





Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρόεδρο του ΕΕΑ, Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, για την εξαιρετική συνεργασία και τη σταθερή του προσήλωση στην ενίσχυση του θεσμού των Επιμελητηρίων. Η συνέπειά του, η δυναμική του παρουσία και η ουσιαστική του παρέμβαση σε κρίσιμα ζητήματα αποτελούν παράδειγμα για όλους μας.
Η τιμητική βράβευση για τη διαδρομή και τη συμβολή μου στον επιμελητηριακό χώρο με συγκίνησε ιδιαίτερα. Την αφιερώνω σε όλους όσοι δουλεύουμε καθημερινά με συνέπεια και κοινό στόχο, μια ισχυρή επιχειρηματική κοινότητα με προοπτική.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου