ΒΟΡΕΑΣmagazin
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
Το 1ο Γυμνάσιο Νέας Ορεστιάδας φέρει το όνομα του μητροπολίτη Πολύκαρπου Βαρβάκη εκ των πρωταγγωνιστών της ίδρυσης της νεότερης πόλης της Ελλάδας!
\
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου