Στο Ωδείο Αθηνών διοργανώσαμε σήμερα, μαζί με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, μια εκδήλωση αφιερωμένη στην πορεία ολοκλήρωσης ενός έργου που για δεκαετίες αποτελούσε μια από τις μεγαλύτερες εκκρεμότητες του ελληνικού κράτους.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Πρωθυπουργός, Kyriakos Mitsotakis, ο οποίος υπογράμμισε ότι ένα έργο που για χρόνια έμοιαζε ακατόρθωτο βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία ολοκλήρωσής του, κλείνοντας μια εκκρεμότητα δεκαετιών για τη χώρα.
Ως Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης με αρμοδιότητα το Ελληνικό Κτηματολόγιο, παρουσίασα τα επόμενα βήματα μέχρι την πλήρη ολοκλήρωση του έργου, αλλά και το σχέδιο μας για την επόμενη ημέρα του Κτηματολογίου.
Από την πρώτη ημέρα που ανέλαβα την ευθύνη του, θέσαμε συγκεκριμένους στόχους και παρακολουθούμε συστηματικά την πρόοδο σε κάθε γωνιά της χώρας. Με σχέδιο, επιμονή και στενή συνεργασία με τους επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς, επιταχύνουμε κρίσιμες εκκρεμότητες και οδηγούμε το Κτηματολόγιο στο πιο καθοριστικό σημείο της διαδρομής του.
Από το 38% το 2019, σήμερα η κτηματογράφηση έχει φτάσει στο 99% της επικράτειας. Ένα αποτέλεσμα που αποδεικνύει ότι με σχέδιο, επιμονή και συστηματική δουλειά ακόμη και οι πιο δύσκολες μεταρρυθμίσεις μπορούν να γίνουν πράξη.
Συνεχίζουμε μέχρι την πλήρη ολοκλήρωση του Κτηματολογίου μέσα στο 2026, σχεδιάζοντας ήδη την επόμενη ημέρα, ώστε κάθε πολίτης να έχει άμεση πρόσβαση σε όλη την πληροφορία που αφορά το ακίνητο του, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Τίποτα από αυτά, όμως, δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τους ανθρώπους του Ελληνικού Κτηματολογίου.
Η σημερινή ημέρα ανήκει και σε αυτούς!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου