Συναντήθηκα με τους Αντιπροέδρους του ΕΚΑΒ, Παναγιώτη Κουτσουμπέλη και Μιχαήλ Αγρανιώτη, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου, Σταύρο Παπαδήμα, τον Διευθυντή της 6ης και 9ης Περιφέρειας, Χαρίλαο Λότη, καθώς και με το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων 9ης Περιφέρειας ΕΚΑΒ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την Πρόεδρο Μαρίνα Δαρούση και τον Αντιπρόεδρο, Πέτρο Γαληνιτση.
Συζητήσαμε τα ζητήματα που απασχολούν τους Τομείς του Παραρτήματος, καθώς και τις ανάγκες που υπάρχουν στην καθημερινή λειτουργία του ΕΚΑΒ στην περιφέρεια.
Πάνω απ’ όλα, άκουσα τους ίδιους τους εργαζόμενους, που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τις δυσκολίες και προσφέρουν καθημερινά, με ευθύνη και αφοσίωση, στους πολίτες της περιοχής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου