...η Πρωτοβουλία Πολιτών Ιστορικής Αυτογνωσίας μετά τα όσα απερίγραπτα(επιεικώς) συνέβησαν τις τελευταίες μέρες σε Τουρκία και Βουλγαρία από πολυμελείς αντιπροσωπείες του Δήμου Ορεστιάδας σε μια επίδειξη πρωτοφανούς και ανιστόρητης ρηχότητας! Και μέχρι να ολοκληρώσουν την επιτυχή παρακολούθηση τους να τους συσταθεί να μην εκπροσωπούν τον Δήμο Ορεστιάδας και τη χώρα! Ακραίο το μέτρο αυτό,που το ακούσαμε αυτές τις μέρες από πολλούς πολίτες αλλά προφανώς και αναγκαίο! Η διασυνοριακότητα είναι μια πρόκληση κι ακόμη μεγαλύτερη η ευθύνη της διαχείρισης της από τους τοπικούς παράγοντες! Ενδιαφέρουσα η πρόταση της Πρωτοβουλίας Πολιτών Ιστορικής Αυτογνωσίας που θα προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου