"Επισκέφθηκα τις κατασκηνώσεις του Δήμου Αλεξανδρούπολης, έναν χώρο που προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες και μοναδικές εμπειρίες σε κάθε κατασκηνωτή, όχι μόνο από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης, αλλά από ολόκληρο τον Νομό Έβρου και τους όμορους νομούς", δήλωσε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος
Η επίσκεψ
ή μου συνέπεσε με τη φιλοξενία της λέσχης μοτοσικλετιστών, Macedonian Warriors Hellas Evros Chopper Club, ενώ σε λίγες ημέρες οι εγκαταστάσεις θα υποδεχθούν παιδιά από όλο τον Νομό Έβρου, προσφέροντάς τους ένα δημιουργικό περιβάλλον για το καλοκαίρι.
Θερμά συγχαρητήρια στους υπεύθυνους της κατασκήνωσης, Sakis Tasaklakis και Τζάντζαλης Μπάμπης, καθώς και σε όλο το προσωπικό, για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν καθημερινά.
Με επαγγελματισμό, μεράκι και αφοσίωση διατηρούν έναν χώρο που αποτελεί σημείο αναφοράς για την περιοχή μας και προσφέρει στα παιδιά αξέχαστες καλοκαιρινές εμπειρίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου