Στην εκδήλωση για το εμβληματικό δίδυμο του ελληνικού και ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, τους Μίμη Δομάζο και Αντώνη Αντωνιάδη το 2016, πριν 6 χρόνια, στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο Ορεστιάδας με την ιδιότητα του προέδρου του Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας Αθλητισμού Αλληλεγγύης Δήμου Ορεστιάδας(ΚΚΠΑΑΔΟ)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου