Στην εκδήλωση για το εμβληματικό δίδυμο του ελληνικού και ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου,τους Μίμη Δομάζο και Αντώνη Αντωνιάδη στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο Νέας Ορεστιάδας το 2016,πριν 6 χρόνια,υπό την αιγίδα του προέδρου του Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας Αθλητισμού Αλληλεγγύης Δήμου Ορεστιάδαος(ΚΚΠΑΑΔΟ) Αλέξανδρου Μπαρμπούδη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου