Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

"Ο Έβρος δεν Πέφτει δεν καίγεται αλλά δυστυχώς ΚΟΙΜΆΤΑΙ τον Ύπνο του Δικαίου", τονίζει σε ανακοίνωση του ο υπψήφιος περιφερειακός σύμνουλος Θεόδωρος Σκίνδρης!

Δελτίο Τύπου.

Θελω δημόσια να ευχαριστήσω όσες και όσους με τίμησαν με την ψήφο τους σε αυτή την μοναχική και μαχητική προσπάθεια μου.Εδωσα μια μεγάλη μαχη με πολύ πόλεμο πολύ λάσπη αλλά εγώ δεν έσκυψα το κεφάλι.Μεσα σε μια παράταξη που ειμουν όπως οι ίδιοι είχαν δηλώσει ξένο σώμα .Μέσα σε μια παράταξη που επίσημα δεν μου έδιναν ψηφοδέλτια.Μεσα σε μια παράταξη που το γενικό αποτέλεσμα δείχνει ότι δυστυχώς έγιναν λάθη και αδυναμίες.Εγω ότι εισέπραξα το πήρα σαν Σκινδρης Θοδωρής.Σαν Σκινδρης Θοδωρής έκανα τον αγώνα μου και νιώθω νικητής.Λυπαμαι μόνο που κάποιοι δεν θέλουν καθαρούς ανθρώπους στην πολιτική ούτε θέλουν ανθρώπους να αγωνίζονται πραγματικά για τον τόπο τους.Θελουν κομματικά όργανα και ένα σάπιο βρώμικο πολιτικό σύστημα που τους κατευθύνει για πάντα.Ανθρωποι που τους βρίζουν γιατί δεν έκαναν έργα και από την άλλη πρόβατα που τους ψηφίζουν μόλις πέσει το τηλέφωνο από το κομματικό γραφείο εύγε.Αυτους θέλετε αυτούς λαμβάνετε σαπιλα μποχα κοροϊδία και μετά κλαιγεστε στα καφενεία και στις πλατείες.Χαρειτε λοιπόν κάποιους που σας δουλεύουν αλλά εσείς τους ξαναδώσετε το δικαίωμα να σας το ξανακάνουν.Κριμα για αυτό τον Τόπο κρίμα για το αύριο αυτού του τόπου.Απο σήμερα ξανακλαφτειτε να είστε σίγουροι ότι γελάνε πίσω από τις πλάτες σας.Ο Έβρος δεν Πέφτει δεν Καίγεται αλλά δυστυχώς ΚΟΙΜΆΤΑΙ τον Ύπνο του Δικαίου.Και επειδή πάντα είμαι ξεκάθαρος και δεν φοβάμαι να λέω δημόσια το τι πιστεύω την Κυριακή θα στηρίξω με όλη την Ψυχή μου τον Χριστόδουλο Τοψιδη και όχι τα κέντρα των αποφάσεων που σας σερβίρουν οι κομματικοί μηχανισμοί.Και Δήμαρχο Ορεστιάδας τον Άνθρωπο τον Γνήσιο τον Αληθινό τον ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΙΔΗ.Καλα ξυπνητουρια σε κάποιες και κάποιους.!!!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου