Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026
Το τελευταίο αντίο στπν Πασχάλη Σταυρίδη...
Το τελευταίο αντίο στον Πασχάλη Σταυρίδη είπαν δεκάδες συμπατριώτες και συμπατριώτισσες μας στα κοιμητήρια της Καλλιθέας την Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου. Στην κηδεία παρέστη ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντχόπουλος,ο δήμαρχος Καλλιθέας Κώστας Ασκούνης)ο Πασχάλης Σταυρίδης ήταν υποψήφιος διαμερισματικός σύμβουλος με την παράταξη του),ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης, η πρώην βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ Νατάσα Γκαρά,ο πρώην αντιδήμαρχος Καλλιθέας και πρώην πρόεδρος της ΠΑΟΝΕ Κώστας Πολυχρονίδης,ο πρώην αντιδήμαρχος Αργυρούπολης Βαγγέλης Θεοδώρου, κ πρόεδρος της Πανθρακικής Ομοσπονδίας Νότιας Ελλάδας(ΠΑΟΝΕ) Χριστίνα Αθανασιάδου, η πρόεδρος της Ένωσης Γυναικών Θράκης "Δομνα Χατζηαντών Βισβίζη" Νατάσα Πεντίδου, μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου Ορεστιαδιτών Αθήνας και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου Τριγώνου Αθήνας Χρήστος Δεληδήμου, Χαράλαμπος Γιαννακίδης, Γιώργος Μαυρογιαννίδης και ο Παναγιώτης Καφάς,όπως και ο επιχειρηματίας-ιδιοκτήτης της ταβέρνας-πιτσαρίας "ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ" Παναγιώτης Γκαϊδατζής.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου