Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026

Ένα ευεργετικό νομοσχέδιο για το ιδιοκτησιακό καθεστώς στη Σαμοθράκη!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΛΗΝΙΑ
Εν όψει θετικών εξελίξεων ,
που είναι η ψήφιση τον Μάρτιο
του Νομοσχεδίου ,
που σε μεγάλο βαθμό θα επιλύσει πολλά προβλήματα γύρω από το ιδιαίτερο Ιδιοκτησιακό καθεστώς του Νησιού μας ,
Γύρω από Δασικές και διακατεχόμενες περιοχές από το δημόσιο,
Μαζί με τον αντιπρόεδρο του Συλλόγου
Επισκεφθήκαμε
τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης !
Τον συντοπίτη μας Χρήστο Δερμετζοπουλο!
Και σε ανοιχτή γραμμή με δύο νομικούς την κα Χιόνη που συνέταξε τον φάκελο με τα δορυαλωτα !
Αλλά και την κα Σιδηροπουλου
που επι σειρά ετών έχει ασχοληθεί με το ιδιαίτερο καθεστώς του νησιού μας
Και με την σύμφωνη γνώμη του Υπουργού θα ενημερωθούν αμφότερες από τον κο Πλιατσικα ,
εκ των συντακτών του Νομοσχεδίου,
Για τις επιμέρους λεπτομέρειες του ευεργετικού για το Νησί μας Νομοσχέδιου!!!
Η υπομονή και η μεθοδικότητα φαίνεται ότι πάντα κερδίζουν …
Σε αυτό το σημείο θέλω προσωπικά
να ευχαριστήσω :
Όσους από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε αυτό τον αγώνα
Συνέδραμαν και βοήθησαν ποικιλοτρόπως στην δικαίωση αυτού του μεγάλου και ιδιαίτερου αγώνα ,
ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ.
Πρώτα λοιπόν :
— Ολους τους βουλευτές του Εβρου
που μας συνόδεψαν μαζί με το Νίκο τον Γαλατουμο στην πρώτη επίσκεψη
που έγινε για το θέμα
Στον τότε υπουργό Αμυρα !
— Την Συμβολαιογράφο του Νησιού μας την Μαρία Καλινακι, που όταν (έσκασαν ) , Δασικοί χάρτες και Κτηματολόγιο και εγώ σαν νέος Αντιδήμαρχος χωροταξικού ψαχνόμουν τι γίνεται τωρα;
Με κάλεσε και μου εξήγησε αλλά και μου παρέδωσε την επιστολή που είχε στα χέρια της και αφορούσε το καθεστώς των δορυαλωτων .
— την Αννα την Μαλτέζου και την Στέλλα την Καπετανιδου !
που όταν ζητήθηκαν στοιχεία αρχείου που ήταν βασικά για την σύνταξη του φακέλου ,
έσκυψαν με αυταπάρνηση πάνω σε βιβλιοθήκες και συγγράματα και τα προσκόμισαν προς μεγάλη μας ανακούφιση!
— Την τότε επιτροπή που πίστεψε και με βοηθησε να πιέσουμε προς διάφορες κατευθύνσεις,
Τον Κωστα Σαραντο , τον Μιχάλη Γληνια, το Θανάση καλατζη !Ευαγγελια Λαδικου .
— Τους νομικούς και πανέπιστημιακους την Κα Χιόνη και τον πατέρα της !
Και τέλος τον Νυν Δήμαρχο
Τον Θανάση τον Βιτσα ,
που όταν κατανόησε την σπουδαιότητα του εγχειρήματος
Ξανά χρηματοδοτήσε και υποστήριξε την όλη προσπάθεια !
Ώστε σε λίγο καιρό όλα αυτά να είναι
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ .
Αλλά και ένα μεγάλο δώρο για τους συντοπίτες μας .

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου