Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024

Ο αποχαιρετισμός του Γιώργου Κωστίδη μετά από 16 χρόνια στη Δημοτική Τηλεόραση Ορεστιάδας!

2008-2024 ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
Μετά από 16 χρόνια ένας μεγάλος κύκλος Ζωής για εμένα κλείνει.
Μέσα σε αυτά τα 16 χρόνια όπως ήταν φυσικό συνεργάστηκα με πολλούς ανθρώπους, με κάποιους από αυτούς ήρθα αρκετά κοντά, με κάποιους μπορεί να νευρίασα, κάποιους να μπορεί να τους στεναχώρησα, με κάποιους δέθηκα πολύ περισσότερο κρατάω όμως από όλους τις καλύτερες αναμνήσεις.
Έτσι λοιπόν θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς. Τον Δημήτρης Μουζάς πρώην δήμαρχο Ορεστιάδας (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΕΝ' ΤΑΞΗ) και πιστεύω πως ήμουν πάντα εντάξει στις υποχρεώσεις μου όσο καιρό συνεργαστήκαμε. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω, αλλά ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο τον άνθρωπο και πρώην δήμαρχο κύριο Vassilis Mavridis (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΣΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΓΡΑΜΜΉ) και πιστεύω ότι ήμουν πάντα εκεί στην πρώτη γραμμή ότι μέρα και ώρα μου ζητήθηκε. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους που συνεργάστηκα μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια. Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους μου τους συναδέλφους που τόσα χρόνια με τα καλά μας, με τα κακά μας, με τα πάνω μας η και τα κάτω μας καταφέραμε να γίνουμε μια οικογένεια THE END...

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου