Οι φετινές τιμές των σιτηρών και του καλαμποκιού οι οποίες είναι καθηλωμένες σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα, το κόστος παραγωγής που έχει πάρει «φωτιά», καθώς κι οι μέτριες αποδόσεις, είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν στην έξοδο από τον αγροτικό τομέα αρκετό κόσμο που ήδη ζει με δανεικά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία της χώρας.
Καμιά προστασία των αγροτών από μια αγορά που λειτουργεί ασύδοτα, κανένας έλεγχος στο κόστος των αγροτικών εφοδίων όπου οι πολυεθνικές κάνουν «πάρτι».
Με τέτοιες πολιτικές, που θέλουν το αγρότη να κυνηγάει τη γραφειοκρατία που του κοστίζει υπέρογκα, να μένει απροστάτευτος από πρακτικές που του στερούν επιδοτήσεις αφού κάποιοι έχουν κατακλέψει το σύστημα δίχως να τους ελέγχει κάποιος, με τους τομείς υγείας και παιδείας να υστερούν, το δημογραφικό θα επιδεινώνεται και οι νέοι μας δεν πρόκειται να σκεφτούν να γυρίσουν πίσω για να ζήσουν εδώ.





