Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

"...Πάντα έτρεχες για την κουτάλα και την καρέκλα της εξουσίας", λέει απευθυνόμενος σε δημοτικό σύμβουλο του Δημοτικού Συμβουλίου Διδυμοτείχου ο Θεόδωρος Σκίνδρης

 

Δελτίο Τύπου Θεόδωρου Σκίνδρη

 

 

.Διαβαζοντας αυτά που διατύπωσε επικεφαλής παράταξης και δημοτικός σύμβουλος του θέλω να τους απαντήσω σε μερικά σημεία.Ειπατε ότι εγώ προσωπικά περιμένω έξω από την πόρτα του κ.Δημαρχου για να κερδίσω μια θέση.Ακου λοιπόν εγώ όπως θυμάσαι είχα θέση και μάλιστα αμισθί εσύ προσωπικά πήρες ποτέ θέση αμισθί ? όχι γιατί πάντα έτρεχες για την κουτάλα και για την καρέκλα τις εξουσίας. Εγώ παραιτήθηκα μόνος ενώ εσένα σε έχει χρόνια διώξει ο λαός και επιμένεις να θες την εξουσία που ποτέ δεν θα ξαναπάρεις.Εγω δεν είπα κ.Αρχηγε ότι σε μια νύκτα θα έφερνα μετανάστες στο Διδυμότειχο και δεν θα λογαριάζες τους πολίτες.Εσυ το είπες ενώπιον του Δημοτικού συμβουλίου.Εγω δεν έκανα φραστική σεξιστική χυδαιότητα ενώπιον του Δημοτικού συμβουλίου εσύ όμως την έκανες κύριε.σε γυναίκα συνάδελφό δημοτική σύμβουλο.Εσυ εβριζες το νέο σου συνεταιρακι το οποίο μάλιστα σε κατηγορεί εγγράφως σε αγωγή που μου έκανε ότι εσύ αναφέροντας και το όνομα σου κατέστρεψε οικονομικά τον Δήμο και τον ρημαξες οικονομικά.Αν θες σου βγάζω και το έγγραφο δημόσια για να δεις πόσο σε αγαπάει το συνεταιρακι σου.Εγω δεν πήγα να παρακαλέσω την δεύτερη Κυριακή των εκλογών να συνεργαστώ με κανέναν εσύ τον παρακαλούσες να σε στηρίξει και να σε βγάλει Δήμαρχο.Ξεχνας πόσο κούρασες τους πολίτες που προσπαθείς να ξαναγίνεις αλλά στη προσπάθεια θα μείνεις.Αν Εισουν σωστός δεν θα έλεγες αποστάτη ένα άνθρωπο δικό σου ένα έντιμο παιδί τον κ.Τσολακιδη μόνο για αυτό έπρεπε τουλάχιστον να ντρέπεσαι.Αν είχες και έχεις την τόλμη θα ερχόσουν την Κυριακή και δεν θα έκανες τον πολιτικό λαγό.Ελα να αντιμετωπίσεις την αλήθεια την Κυριακή και όχι να κρύβεσαι.Ετσι κάνουν οι σωστοί πολιτικοί άντρες αν μπορείς φυσικά.Τα υπόλοιπα θα τα νιώσεις από τους πολίτες το 2023 που θα σε αφήσουν πάλι μόνο να σκέφτεσαι πως έχασες και πάλι το θρόνο που θέλεις.

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου