Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023

Η φαρμακοποιός και υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο "Μαζί για την Αλλαγή" Αναστασία Σιανκούρη σε μια ενδιαφέρουσα αυτοπαρουσίαση της!

                                                             Παρουσίαση

                                        Είμαι η Αναστασία Σιανκούρη.




Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ορεστιάδα με καταγωγή από τις Καστανιές και το Ορμένιο.

Τελειώνοντας το σχολείο, έφυγα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Αγγλία όπου πήρα το πτυχίο της Φαρμακευτικής , το μεταπτυχιακό μου , την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και στη συνέχεια εργάστηκα σε ιδιωτικά και δημόσια φαρμακεία της Αγγλίας.

Αποκομίζοντας από την Ευρώπη γενικά ,  επιστημονική και επαγγελματική γνώση και κατάρτιση, εμπειρίες, τεχνογνωσία, δεξιότητες, επέστρεψα συνειδητά στη χώρα μου, στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Ορεστιάδα.

Έκτοτε εργάζομαι στο δικό μου φαρμακείο στην πόλη μου.

Είμαι μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Φαρμακευτικού Συλλόγου Ν.Έβρου.

Τα χρόνια που διαμένω και δραστηριοποιούμαι, ως ενήλικας πλέον, βλέπω την περιοχή μας να υποβαθμίζεται και αυτό με λυπεί βαθύτατα.

Ένας τόπος με  ποτάμια, πεδιάδα αλλά και ορεινό όγκο, δάση, βιότοπους , Εθνικά Πάρκα , μνημεία.

Η ανάκαμψη , η αναβάθμιση , η ανάπτυξη του Έβρου θα πρέπει να συντελεστεί άμεσα με ολοκληρωμένο σχέδιο, πρόγραμμα και οργάνωση.

Προς αυτή την κατεύθυνση αλλά και όπου κληθώ να υπηρετήσω θα εργαστώ με υπευθυνότητα , επιμονή, σύνεση και τόλμη,

εάν με εκλέξουν οι συντοπίτες μου.

Η ομάδα μας,  «Μαζί για την αλλαγή», με επικεφαλής τον Δαμιανό Καγγελίδη, γνωρίζει, θέλει και μπορεί  να δώσει στην Περιφέρειά μας και τους ανθρώπους της τη θέση που της αξίζει.

Ένα τόπο ελκυστικό που θα παράγει , θα αναπτύσσεται και θα κρατάει τα παιδιά της.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου