Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025

Αντιμέτωπος με το πιο συγκλονιστικό σιδηροδρομικό πολύνεκρο δυστύχημα ο Εβρίτης πρόεδρος της Hellenic Train Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος!

 
 Αντιμέτωπος με τη διαχείριση της πιο συγκλονιστικής τραγωδίας στην ιστορία του ελληνικού σιδηρόδρομου ο Εβρίτης πρόεδρος της Hellenic Train που έχει συνταράξει την ελληνική κοινή γνώμη και έχει πυροδοτήσει θύελλα αντιδράσεων! Δυστυχώς για τους κυβερνώντες είχαν βιαστεί να πανηγυρίσουν την γρήγορη εκτόνωση της συναισθηματικής καμπύλης, που δεν είχε τις συνέπειες της στις εκλογές του 2023! Έτσι τους έλεγαν οι αμερικανοί και έλληνες επικοινωνιολόγοι ότι η "υπόθεση των Τεμπών βαίνει μειούμενη και πως δεν θα επηρεάσει τις πολιτικές εξελίξεις"! Πρόσκαιροι και κυνικοί αποδείχθηκαν οι πανηγυρισμοί τους και τώρα βρίσκονται υπό το βάρος της πίεσης που έχουν προκαλέσει οι κινητοποιήσεις των ελλήνων πολιτών πέρα και έξω από τα κόμματα! Θα πρέπει να χυθεί άπλετο φως και να αποδοθεί δικαιοσύνη προς πάσα κατεύθυνση! Κι όσο αυτό δεν συμβαίνει, τόσο θα γαντώνεται ο θυμός και η αντίδραση των ελλήνων πολιτών! 'Ο δικός μας Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος ως πρόεδρος της Hellenic Train καλείται να διαχειριστεί μια δύσκολη υπόθεση κι ευχόμαστε αυτό να το κάνει συμβάλλοντας στη διαλεύκανση του συνταρακτικού δυστυχήματος, που προκαλεί τεκτονικές μεταβολές ή θα έπρεπε να προκαλέσει σε όλο το ελληνικό πολιτικό μοντέλο!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ HELLENIC TRAIN:


«Με γνώμονα την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας στα Τέμπη, η Hellenic Train επαναλαμβάνει τη σταθερή της δέσμευση για συνεργασία, από την πρώτη στιγμή, παρέχοντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, με απόλυτη διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε αρμόδια αρχή.
Με σεβασμό στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων και της κοινωνίας για την αλήθεια, η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει ενεργά στη διερεύνηση της υπόθεσης.
Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα. Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί, στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων.
Τι μετέφερε η αμαξοστοιχία;
Η σύνθεσή της περιλάμβανε 13 βαγόνια, εκ των οποίων:
Τα τρία πρώτα, που εκτροχιάστηκαν, μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες).
Τα υπόλοιπα δέκα περιείχαν εμπορευματοκιβώτια με:
• Παρασκευάσματα διατροφής (4ο – 7ο βαγόνι)
• Μπύρες (8ο – 9ο βαγόνι)
• Σύρματα από σίδηρο (10ο – 11ο βαγόνι)
• Κενά εμπορευματοκιβώτια (12ο – 13ο βαγόνι)
Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών.
Η Hellenic Train θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές, με διαφάνεια και υπευθυνότητα».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου