Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Το 1ο Γυμνάσιο Νέας Ορεστιάδας φέρει το όνομα του μητροπολίτη Πολύκαρπου Βαρβάκη εκ των πρωταγγωνιστών της ίδρυσης της νεότερης πόλης της Ελλάδας!





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου