Στην Αλεξανδρούπολη συναντήθηκα με εκπροσώπους της Ένωσης Τελωνειακών Υπαλλήλων, με τους οποίους είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία των υπηρεσιών", δήλωσε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος
Στην Ορεστιάδα συναντήθηκα με την Πρόεδρο και την Γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου, για θέματα που αφορούν την καθημερινότητα των εργαζομένων και την εύρυθμη λειτουργία των δομών υγείας της περιοχής. Η διαρκής επικοινωνία και η συνεργασία με τους εκπροσώπους των φορέων και των εργαζομένων αποτελούν βασική προτεραιότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου