Ο Μιχάλης έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στις Ακαδημίες του Α.Ο.Μαϊστρου ενώ μετέπειτα αγωνίστηκε στην Νίκη Απαλού πριν αποχωρήσει για την στρατιωτική του θητεία που τον έφερε στην ΑΕΚ Καβάλας με την οποία κέρδισε την άνοδο στην Α'κατηγορια της Επς Καβάλας. Αργότερα επέστρεψε και πάλι στον Α.Ο.Μαϊστρου όπου στέφθηκε πρωταθλητής κατακτώντας το πρωτάθλημα της Β'Επς Έβρου ενώ στην συνέχεια αγωνίστηκε στην Α.Ε.Ν.Χηλής.Τελευταιος του σταθμός η Α.Ε.Λαβάρων την οποία και ευχαριστούμε για την ολοκλήρωση της μεταγραφής.
Μιχάλη καλώς ήρθες στην μεγάλη οικογένεια του Ορέστη μας και σου ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες σε προσωπικό αλλά και συλλογικό επίπεδο!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου