Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

"Οι αποφάσεις κάποιων με κάνουν ακόμα πιο δυνατό", υπογραμμίζει σε ανακοίνωση του ο υποψήφοπς περιφερειακός σύμβουλος Θεόδωρος Σκίνδρης!

Δελτίο Τύπου Θεόδωρου Σλίνδρη

 

.ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΚΆΝΟΥΝ ΑΚΌΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΌ.Ξεκινωντας την ανακοίνωση μου θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες και όλους που είναι δίπλα μου στο Πολιτικό μου αυτό αγώνα για την Υποψηφιότητα μου στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου ως Περιφερειακός Σύμβουλος.Απο χτες έχω δεχτεί αναρίθμητα μηνύματα στήριξης προς το πρόσωπο μου.Δυστυχως η μέχρι πρότινος Παράταξη μου Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία και ο Επικεφαλής της κ.Στεργιος Ηλιόπουλος λίγες ημέρες μετά την επικύρωση του ψηφοδελτίου από το Πρωτοδικείο θεώρησε ο ίδιος και κάποιοι από τους συνεργάτες του πως οι απόψεις μου έναντι του μεταναστευτικού ζητήματος δεν συνάδουν με αυτές της Παράταξης σεβαστή η άποψη του.Ωστοσω και εδώ θέλω να επισημάνω την ΠΡΟΣΟΧΗ σας είμαι κανονικά Υποψήφιος στο Ψηφοδέλτιο της Παράταξης Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία για την Περιφέρεια ως ανεξάρτητο πλέον μέλος και ζητώ να με τιμησετε με την ψήφο σας.Η Παράταξη από χθες με θεωρεί Ανεξάρτητο διότι σε παλαιότερες δημοσιεύσεις μου είχα παρουσιάσει αρνητική την εικόνα εναντίων των Λαθροδιακινητων και Λαθρομεταναστών.Προσοχη των παράνομων δηλαδή όχι αυτών που έχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα.Καταδικαζα τους βιαστές τους Κλέφτες και αυτούς που εισβάλλουν λαθραία στην Πατρίδα μας.Επειδη χρησιμοποιούσα για αυτούς τις φράσεις βιαστές κλέφτες και εισβολείς για αυτό θεωρήθηκα ότι είμαι ρατσιστής και η παράταξη μου πλέον με θεωρεί Ανεξάρτητο μέλος . Δηλαδή με έβαλαν στο περιθώριο.Ενημερωνω ότι ατομικά σαν Σκινδρης θεοδωρος θα κάνω τον αγώνα μου ως το τέλος.Εσεις θα με κρίνεται αν είμαι ρατσιστής εσείς θα κρίνεται αν οι Λαθροδιακινητες και οι Λαθρομετανάστες είναι φυσιολογικοί στην κοινωνία και στην Πατρίδα μας .Εγώ φωνάζω και ΛΕΩ ΟΧΙ όπως έτσι φωνάζει και το ΑΙΜΑ των Ανθρώπων στην ΕΓΝΑΝΤΙΑ.Σας καλώ λοιπόν να μου δώσετε την δύναμη με την ΨΗΦΟ ΣΑΣ η φωνή αυτή οι σκέψεις και οι ιδέες να είναι στο Περιφερειακό Συμβούλιο.Στις 8 Οκτώβρη Ψηφίζουμε Σκινδρη Θεόδωρο Ανεξάρτητο μέλος στο Ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας.Ευχομαι στην πρώην Παράταξη μου καλή επιτυχία και ο κυρίαρχος λαός θα αποφασίσει.Ευχαριστω όλες και όλους μέχρι τώρα για το ταξίδι που αρχίσαμε μαζί αλλά θα τελειώσω με μαχητικότητα μόνος.

..................................................................................................................................................................

Συνεχίζει ο υποψήφιος Θεόδωρος Σκίνδρης και με τη νέα ανακοίνωση του να κινείται εκτός πολιτικής ορθότητας και με τη ρητορική του επιτρέπει την εύκολη στοχοποίηση του!  Όσο λάθος είναι η επιμονή του Θεόδωρου Σκίνδρη σε μια ακραία ρητορική άλλο τόσο ακραία ήταν ο πολιτική ανθρωποθυσία του. που ίσως να του σφράγισε και το πολιτικό διαβατήριο του για το μέλλον! Υπάρχει και αυτή η ανάγνωση των εξελίξεων! Το τι έχει ειπωθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια, είναι κάτι το απίστευτο αλλά απασχόλησαν ελάχιστους,γιατί έχει πολύ κόστος να πας απέναντι την οποιαδήποτε οργανωμένη του όποιου πολιτικού φάσματος! Πολλές φορές διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο!  Η φράση από το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο έχει την απόλυτη ισχύ της στην περίπτωση του Θεόδωρου Σκίνδρη, ο οποίος πρέπει να το πάρει γρήγορα αλλιώς,εκτός κι τελικά ο ίδιος θέλει να επενδύσει σε μια ιδιότυπη πολιτική στοχοποίηση του που θα γίνει το όχημα του για το μέλλον! 'Ισως να ΄ναι κι έτσι! Θα δείξει και θα φανεί λίαν συντόμως!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου