Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

Πρωτοφανής νομική και πολιτική εμπλοκή με τον υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο,τον οποίο η παράταξη του τον έθεσε εκτός αλλά δεν μπορεί να τον βγάλει κι από το ψηφοδέλτιο και θα είναι μέλος του,όπως προβλέπει η εκλογική νομθεσία!

 

 ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΣΚΙΝΔΡΗ!

Η Βομβα Έσκασε.Η μέχρι τώρα παράταξη μου ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με Επικεφαλής τον κ.Στεργιο Ηλιόπουλο θεώρησε ότι εδώ και μία ώρα δεν ανήκω στην Παράταξη και στον Συνδιασμό διότι σε Παλαιότερη Ανάρτηση μου είχα εναντιωθεί με Δελτίο Τύπου στο προσωπικό μου Μέσω δικτύωσης κατά των Λαθρομεταναστων και των Λαθροδιακινητων.Προσοχη όχι κατά των γνήσιων μεταναστών.Ετσι πήραν την απόφαση σεβαστή από μένα και με χαρακτηρίζουν ξένο σώμα.Φυσικα θα είμαι ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ αλλά δεν με στηρίζει η παράταξη και τα υπεύθυνα όργανα.Εγω λοιπόν Δηλώνω δημόσια.Οτι σε όλη μου την πολιτική σταδιοδρομία προασπιστηκα τα συμφέροντα των Πολιτών του Έβρου.Μετα τις δύο Δολοφονίες Συμπολιτών στην Εγνατία όπου Εβριτες έχασαν την ζωή τους και παιδιά ορφανεψαν από δολοφόνους Λαθροδιακινητες εγώ δεν στηρίζω τέτοιες ενέργειες ούτε χαϊδεύω αυτιά.Οι σωστοί μετανάστες είναι άνθρωποι με επίσημα χαρτιά εργαζόμενοι αγωνιστές.Αυτοι που βιάζουν τα παιδιά μας σκοτώνουν τους Έλληνες Πολίτες κλέβουν τα σπίτια τους για μένα δεν λέγονται μετανάστες αλλά λαθρομετανάστες.Λογω νομικών συνθηκών δεν μπορεί η παράταξη μου να με βγάλει από το ψηφοδέλτιο θα είμαι κανονικά και θα μπορείτε να με ψηφίσετε.Και αν βοηθήσει ο Θεός μετά από τόση λάσπη και πόλεμο γενικά δώσει και εκλεγώ μου δήλωσαν θα είμαι ως Ανεξάρτητος στο Περιφερειακό Συμβούλιο.Ετσι λοιπόν ζητώ την ψήφο σας γιατί εγώ είμαι με τους μετανάστες τους νομιμους διότι πρόσφυγες της Μικράς Ασίας ήταν οι Παππούδες μου .Αλλά δεν είμαι με αυτούς που βιάζουν σκοτώνουν κλέβουν.Αν συμμεριζεστε τις δικές μου απόψεις δώστε μου την ψήφο σας προσωπικά.Επισης στην πρώην Παράταξη μου εύχομαι σε όλες και όλους καλή επιτυχία.

...........................................................................................................................................................................

 Πρωτοφανής πολιτική και νομική εμπλοκή με τον υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας Θεόδωρο Σκίνδρη, ο οποίος,όπως τονίζεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η παράταξη, ετέθη εκτός  λόγω "των ρατσιστικών δηλώσεων του" αλλά δεν υπάρχει καμία διαδικασία για να τον βγάλει από ψηφοδέλτιο της παράταξης,το οποίο έχει και επίσημα ανακηρυχθεί από το Πρωτοδικείο Κομοτηνής! Στα 13 χρόνια από τις πρώτες περιφερειακές εκλογές δεν έχει υπάρξει παρόμοια περίπτωση στην ιστορία του θεσμού της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης! Κι όπως λέει ο ίδιος θα είναι ¨"ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ" σε μια κατάσταση ...ακραίας... κανονικότητας! Θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και ως "ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΡΙΣΑΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ" αλλά από κανέναν δεν πέρασε αυτό το σενάριο ως νια πιθανότητα απίστευτης εμπλοκής! Τα ερωτηματικά είναι πολλά για τη διαχείριση της υποψηφιότητας του Θεόδωρου Σκίνδρη! Πόσο ανυποψίαστοι ήταν τελικά,όταν πριν λίγες μέρες είχαν υπάρξει έντονοι τριγμοί και αντιδράσεις στη δημοτική παράταξη "Είναι στο χέρι μας",που τελικά είπε όχι στην υποψηφιότητα του!Δηλαδή,είχαν ήδη ένα δουλεμένο μοντέλο διαχείρισης του Θεόδωρου Σκίνδρη,ο οποίος δεν είχε κρύψει τις απόψεις του κι αν μη τι άλλο κινούνταν σε ένα τεντωμένο σχοινί ως προς την πολιτική ορθότητα ους διολίσθαιναν σε μια ρητορική που δεν έχει καμία σχέση με τον πολιτικό χώρο που στηρίζει την Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία! Όπως και να το προσεγγίσει κάποιος το όλο θέμα,είναι ένα πρωτοφανές ιδεολογικό και πολιτικό Βατερλό! Είναι επίσης προφανές ότι ο Στέργιος Ηλιόπουλος θα έπρεπε να προστατευθεί και όχι να εκτεθεί! Σαφέστατες οι ευθύνες των περιφερειακών πολιτικών στελεχών που ηττήθηκαν πριν ακόμη κατεβούν στο γήπεδο και δεν έχουν κυρίαρχο ηγεμονικό πολιτικό λόγο στην πιο φτωχή περιφέρεια της Ελλάδας κι από τις φτωχότερες της Ευρώπης!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου