Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

Ποιους ευχαριστεί ο Ορεστιαδίτης προπονητής Νίκος Αντωνιάδης για την άνοδο του ΟΦΗ!

We did it!
Back where we belong!
Άλλη μια πολύ δύσκολη και άκρως απαιτητική χρονιά τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο.
Άνοδος της ομάδος μας στη Volleyleague.
Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους παίκτες μου δημόσια για την μεγάλη αυτή χαρά που μας δώσανε και αντέξανε μέχρι τέλους μετά από πολλές ατυχίες μέσα στη χρονιά!Με υπομονή,επιμονή και δουλειά πετύχαμε τον αρχικό μας στόχο!
Proud of you guys!!!Respect!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον συνεργάτη και αδελφό μου Anestis Maltidis για την πολύτιμη βοήθεια και προσφορά του όλη τη χρονιά μέσα και έξω από τα γήπεδα!!!
Τον στατιστικολόγο μας(δάσκαλο) Kountouridis Panagiotis για τις πολύτιμες πληροφορίες και γνώσεις του!
Τον γυμναστή μας Kostas Sfakianakis που κράτησε σε φόρμα τους παίκτες ως υπεύθυνος φυσικής κατάστασης και ενδυνάμωσης!
Τον φυσιοθεραπευτή μας Kostis Zourarakis για την άμεση αποκατάσταση,θεραπεία των τραυματιών μας!
Τον αγαπητό μας Στέφανος Κυρ που μας πρόσεχε και μας παρείχε οτι χρειαζόμασταν στις προπονήσεις και κρατούσε το γήπεδο μόνος του.
Τον πρόεδρο του ΟΦΗ Giannis Dandalis ,τον αντιπρόεδρο Giannis Chondrozoumakis τον γενικό αρχηγό Dimitris Zlatilidis τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων και δημoσιογράφο Kortsidakis George Τεφτσή Μιχάλη που εμπιστευθήκανε εμένα και όλο το team για την επίτευξη του στόχου μας και για την στήριξη τους γενικότερα όπως είπα σε μια πολύ δύσκολη σεζόν!
Όλους τους φίλους,φιλάθλους και χορηγούς του ΟΦΗ που μας στηρίξανε με την παρουσία τους και τη θετική τους ενέργεια!
Ευχαριστώ επίσης όσους πιστέψανε σε αυτή την ομάδα αλλά και σε αυτούς που δεν την πιστέψανε(μας πεισμώσατε περισσότερο,thanks).
Εννοείται στη γυναίκα μου Daniela Teneva στην υπόλοιπη οικογένεια μου και σε όλους-ες για τα υπέροχα συγχαρητήρια μηνύματα σας.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά

μου!
Thank you all!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου