Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Στις εκδηλώσεις για τα 103 χρόνια από την ίδρυση της Νέας Ορεστιάδαςπαρέστη ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος





Το πρωί βρέθηκα στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Θεοδώρων.
Στη συνέχεια, στο τρισάγιο και την κατάθεση στεφάνων στην προτομή του Μητροπολίτη Αδριανουπόλεως και Νέας Ορεστιάδος Πολυκάρπου, στο Πάρκο Πολύκαρπου Βαρβάκη.
Το πρωινό πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ομιλία του συγγραφέα και ιστορικού ερευνητή Νικολάου Ι. Κουφού για την πρώτη μάχη του Ελληνικού Στρατού με τους Τούρκους στη Γέφυρα του Έβρου το 1920, μέσα από μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου