Εν μέσω αδελφικών δεσμών...
...ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος,ανάμεσα στους αδελφούς Γιάννη και Αθανασίου Λυμπερίδη, αξιωματικούς ε.α. της Πολεμικής Αεροπορίας και του Υγειονομικού,στην κορύφωση των Ορεστείων στην επιμνημόσυνη δέηση υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των ιδρυτών της πόλης έμπροσθεν της προτομής του μητροπολίτη Αδριανουπόλεως και Νέας Ορεστιάδας από τους πρωταγωνιστές της θεμελίωσης της νεότερης πόλης της Ελλάδας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου