Τα οινοποιεία Κτήμα Οινογέννεσις, Κτήμα Μανωλεσάκη, Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη, Chateau Nico Lazaridi, Κτήμα Τέχνη Οίνου και Κτήμα Παυλίδη άνοιξαν τις πόρτες τους και ανέδειξαν τη δυναμική του δραμινού αμπελώνα, ενώ μέσα από γευσιγνωσίες, επισκέψεις και αυθεντικές εμπειρίες οι φιλοξενούμενοι γνώρισαν τη σύγχρονη ταυτότητα της περιοχής.
Ξεχωριστή αξία είχε η Trade Visit Session, όπου οι συναντήσεις μεταξύ επαγγελματιών του τουρισμού, της φιλοξενίας και της παραγωγής δημιούργησαν νέες γέφυρες συνεργασίας και εξωστρέφειας για τη Δράμα και την Περιφέρειά μας.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Παναγιώτη Αρχοντή για τον συντονισμό αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας, καθώς και τα στελέχη του τουρισμού της Περιφέρειας.
Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε αυτό που κάνει τον τόπο μας ξεχωριστό, την ποιότητα, τη συνεργασία και τις αυθεντικές εμπειρίες.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου